تجلیل از عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی در آیین اهدای جوایز آثار شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۷ تیر ۱۴۰۲

آیین تجلیل از پدیدآورندگان آثار شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیأت علمی، داوران، پدیدآورندگان و ناشران آثار شایسته‌تقدیر این دوره از جایزه کتاب سال روز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.   در این مراسم از خانم دکتر خوشنودی فر عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی برای ترجمه کتاب پهپادهای کشاورزی حرفه‌ای صلح‌آمیز به عنوان اثر شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه مهندسی کشاورزی تقدیر شد.

دبیر علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در این مراسم بیان کرد: برای انتخاب آثار برگزیده و شایسته‌تقدیر چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ گروه با حدود ۷۵ کارگروه برنامه‌ها و پیگیری‌هایی انجام شد و کتاب‌های مربوط به سال ۱۴۰۰ بررسی شد. در این سال ۶۲ هزار کتاب در جامعه ایرانی تالیف شد. داوری‌های این کتاب‌ها طی سه مرحله انجام شده است و حدود ۲۰هزار کتاب به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند.

روابط عمومی مرکز

 


نوشته شده توسط:مریم حاتم آبادی - 394 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها: