بازدید دکتر نادرقلی ابراهیمی (دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری) از مرکز رشد واحدهای فناورکشاورزی

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
شنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۹

دکتر نادرقلی ابراهیمی (دبیر ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری) از مرکز رشد کشاورزی  بازدید و با دکتر گودرزی ریاست مرکز تحقیقات و آموزش، دکتر رفیعی ریاست پارک علم و فن آوری و بقیه اعضاء تشکیل جلسه دادند.  این بازدید  روز پنج شنبه مورخ ۳۰ مرداد ۹۹  از  مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی در ساختمان شماره ۲  انجام  و با نماینده شرکتهای مستقر در مرکز رشدکشاورزی جلسه برگزار گردید.

در این بازدید و جلسه دکتر رفیعی، رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی و همچنین دکتر گودرزی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، مهندس لک معاون پژوهشی مرکز، دکتر یوسفی معاون آموزشی مرکز، مهندس نجمی مدیر مرکز رشد کشاورزی و خانم دکتر طهماسبی کارشناس مرکز رشد کشاورزی حضور داشتند. در ابتدای جلسه مهندس نجمی خلاصه ای از مرکز رشد تخصصی کشاورزی و نحوه تعامل این مرکز با پارک علم و فناوری استان و نحوه پذیرش  متقاضیان دارای ایده فناورانه را توضیح داده و مشخصات ۷ شرکت موجود(۴ واحد فناور و ۳ هسته فناور) را بیان کردند.  در جلسه مذکور نمایندگان شرکتهای مرکز رشد کشاورزی نیز شرکت کرده و هر یک وضعیت فعالیتشرکت خود را شرح داده و نیازهای فعلی خود را اعلام نمودند. سپس آقای دکتر ابراهیمی از پارک علم و فناوری استان به اتفاق مرکز رشد کشاورزی مرکز جهت برگزاری و فراخوان ایده های فناورانه و یک B2B کشاورزی، آب و محیط زیست با کمک ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری را در سطح استان خواستار شدند. همچنین نحوه تعامل هر یک از شرکتهای موجود در مرکز رشد کشاورزی با دفتر ستاد خود را تشریح و تبیین کرده و برای کمکهای مالی به آنان، روشهای تکمیل فرمهای مربوطه در سایت ستاد مربوطه خود را اعلام نمودند.

http://manrrc.ir/wp-content/uploads/2019/05/ravabet7.gif


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۴
برچسب ها: