جلسه کارگروه طرح یاوران تولید با هدف تسریع در انتقال یافته های تحقیقاتی به پهنه ها با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی و ریاست مرکز تحقیقات و آموزش استان برگزار گردید

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۹

جلسه کارگروه طرح یاوران تولید با هدف تسریع در انتقال یافته های تحقیقاتی به پهنه ها  و عرصه های تولیدی با حضور مهندس آنجفی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی و دکتر گودرزی ریاست محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی  استان مرکزی برگزار گردید. در این جلسه دکتر گودرزی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در سالن و همچنین مدیران شهرستان های مختلف که از طریق وب کنفرانس در جلسه حاضر بودند، نسبت به اهداف برگزاری این جلسه توضیحاتی را بیان نمودند. سپس دکتر غدیری ضمن ارائه خلاصه ای از اهداف طرح یاوران تولید و گردشکار تعریف شده در این طرح، به بیان مسائل و مشکلات اعلام شده از سوی هر یک از مدیریت­های جهاد کشاورزی شهرستان­ها پرداختند. در ادامه مهندس آنجفی رئیس محترم سازمان، هدف از اجرای طرح یاوران تولید را تسریع در انتقال آخرین یافته های تحقیقاتی به پهنه ها و عرصه های تولیدی، متناسب با نیاز هر شهرستان و حل مشکلات دانشی پهنه های تولیدی بیان نمودند و خواستار بازنگری مجدد شهرستان ها در ارائه مسائل و مشکلات پهنه های خود با دقت نظر بیشتر و پرهیز از کلی گویی در ارائه مشکلات پهنه ها، حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۳۱/۴/۹۹ و ارائه مکتوب آن به دبیرخانه کارگروه، مستقر در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گردیدند.

        در ادامه مهندس کوهدانی به معضلات موجود در حوزه آب و خاک استان اشاره و خواستار توجه شهرستان ها به معضلات دانشی این حوزه گردیدند. سپس دکتر یوسفی معاونت آموزشی مرکز راهکار برخی از معضلات مطرح شده پهنه­های تولیدی را اجرای برنامه های آموزشی بر اساس آخرین یافته های تحقیقاتی بیان نمودند. در ادامه مهندس جعفری از معاونت بهبود تولیدات دامی، عمده مشکلات دامداری­ها را اقتصادی کردن تولید و توجه بیشتر به بحث جیره نویسی و استفاده از ضایعات کشاورزی در تغذیه دام جهت کاهش هزینه های تولید، عنوان نمودند.

        سپس مهندس شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه، پیشنهاد نمودن که هر شهرستان دو اولویت مهم پهنه خود را به کارگروه یاوران تولید استان ارائه نمایند.

http://manrrc.ir/wp-content/uploads/2019/05/ravabet7.gif


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۱
برچسب ها: