دیدار دکتر گودرزی (رئیس محترم مرکز تحقیقات و آموزش) با مهندس میرزایی (فرماندار محترم شهرستان ساوه) در ارتباط با تشکیل دفتر مرکز رشد واحد فناور کشاورزی در پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه جهت جذب ایده های دانش بنیان کشاورزی

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۸

دکتر گودرزی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش با مهندس میرزایی فرماندار شهرستان ساوه دیدار نمودند. در این دیدار که روز سه شنبه مورخ ۳۰مهرماه ۹۸ در فرمانداری ساوه انجام گردید، دکتر گودرزی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش، مهندس بهشتی معاونت پشتیبانی و برنامه ریزی مرکز، مهندس پرستار رئیس پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه، دکتر رفیعی رئیس پارک علم و فناوری، مهندس شمسی مسئول مرکز رشد پارک علم و فناوری، کارشناسان فرمانداری حضور داشتند. در این دیدارکه جهت بررسی ساماندهی و ایجاد نمایندگی دفتر مرکز رشد در شهرستان ساوه با توجه به قطب صنعتی و کشاورزی این شهرستان انجام شد پس از توضیحاتی در ارتباط با پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه و فعالیتهای این مرکز توسط دکتر گودرزی مقرر گردید در اسرع وقت مقدمات تشکیل این دفتر در شهرستان ساوه در محل پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه به علت وجود نیروهای متخصص و علمی این مجموعه فراهم گردد و فعالیت خود را جهت جذب جوانان با ایده و فکر علمی فراهم نماید. در ادامه دکتر رفیعی رئیس پارک علم و فناوری، نیز در زمینه فعالیت مراکز رشد نیز گفتند که  ۴۰ درصد از شرکتهای دانش بنیان در شهرستان ساوه استقرار دارند و این شهرستان از ظرفیت بالایی در توسعه کسب و کارهای دانش بنیان برخوردار است.
پردیس تحقیقات و آموزش انار ساوه یکی از مهمترین مراکز علمی و آموزشی کشاورزی با وجود بیشترین ژنوتیپ انار در کشور می باشد که محققین هیات علمی و غیر هیات علمی این مجموعه در زمینه های تحقیقات و آموزش تلاش فراوانی جهت انتقال این تحقیقات به بهره برادان انجام می دهند.


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۸
برچسب ها: