بازدید آقای مهندس نظری نماینده محترم مردم شریف خمین و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از پردیس تحقیقات وآموزش لوبیا خمین

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۰

 آقای مهندس نظری( نماینده محترم مردم شریف شهرستان خمین و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی) و هیات همراه از پردیس تحقیقات وآموزش لوبیا خمین بازدید نمودند. بازدید روز سه شنبه مورخ ۹ شهریورماه۱۴۰۰ انجام شد. ضمن جلسه ای که در قبل از بازدید برگزار شد آقای دکتر گودرزی ریاست مرکز ضمن خوش آمد گویی حضور ایشان را در این پردیس بسیار ارزشمند دانستند و کلیاتی در مورد مرکز تحقیقات و اموزش و این پردیس گزارشی ارایه نمودند. در ادامه حاج آقا قربانی مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز در مورد ماه محرم، هفته دولت و بیاناتی از مقام معظم رهبری در ارتباط با وظایف انسانی و خدمتگزاران مردم ارائه نمودند. سپس آقای مهندس اسدی رئیس پردیس گزارش جامعی از فعالیتهای تحقیقاتی و آموزشی، ارقام معرفی شده لوبیا، طرحهای تحقیقاتی مرتبط با لوبیا و … مواردی را ذکر نمودند. در ادامه آقای دکتر دری عضو هیات علمی مرکز و مجری طرح کلان ارتقا بهره وری در لوبیا ضمن ارایه گزارشی از این طرح در زمینه بهره وری آب و موضوعات تخصصی مرتبط با این طرح مطالبی را ذکر کردند. در پایان آقای مهندس نظری ضمن قدرانی از تلاشهای بی وقفه پژوهشگران این پردیس، مطالبی راجع به بحث کشاورزان و استفاده از برونداد این تحقیقات مطالبی را ارایه نمودند. سپس ایشان و هیات همراه از تنها کلکسیون مرجع لوبیا کشور و مزارع و طرحهای تحقیقاتی واقع در این پردیس بازدید نمودند.

پردیس تحقیقات و آموزش لوبیا خمین با وجود نیروهای متخصص و علمی یکی از برترین و تخصصی ترین مراجع در زمینه لوبیا در کشور و حتی در منطقه خاورمیانه می باشد که تلاش و یافته های علمی این پژوهشگران در زمینه لوبیا مورد استقبال بهره برداران  این حوزه در استان مرکزی و دیگر استانهای لوبیا خیز کشور می باشد.

روابط عمومی مرکز

 


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۷
برچسب ها: