انتشار فراخوان برگزاری سومین دوره هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی ” در آبانماه سال ۱۴۰۰

دسته: اخبار مرتبط
بدون دیدگاه
دوشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۰

مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی  سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی طی صدور بخشنامه ای خطاب به کلیه مراکز ، موسسه ها و واحدهای تابعه سازمان ، فرایند انتخاب کتاب و آثار ترویجی برتردر حوزه کشاورزی و منابع طبیعی را تشریح و تبیین نمود و کلیه پژوهشگران و اعضائ هیات علمی را به مشارکت در این رویداد علمی دعوت کرد.

آن مرکز با اعلام این مطلب که   سازمان  تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی  در نظر دارد که با همکاری ستاد برگزاری هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ” سومین دوره هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی ” را در آبانماه سال ۱۴۰۰ برگزار نماید ، تصریح نموده است که در این رویداد ، کتاب ها و آثار ترویجی (شامل دستنامه ، نشریه ترویجی و اپلیکیشن ) برتر منتشر شده در سال ۱۳۹۹، مورد  معرفی و  تقدیر قرار خواهند گرفت.

در این نامه به عموم پژوهشگران و اعضائ هیات علمی ابلاغ گردیده است تا ضمن ثبت نام در سامانه هفته کتاب کشاورزی

و منابع طبیعی به آدرس:       http://book1400.areeo.ac.ir  

مشخصات خود را در وبگاه یاد شده وارد نمایند.  این وبگاه از روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ الی ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ پذیرای ثبت آثار خواهد بود و مهلت یاد شـده تمدید نخواهد شد. لازم به ذکر است بررسـی کتـابهـا در دو بخش چاپی و الکترونیکی  صورت خواهد گرفت  و فقط آثـاری که زمـان انتشار آنها مربوط به سال ۱۳۹۹ بوده و دارای شـماره شابـک و فیپا (برای کتاب ) 

و تاییدیه علمی (برای آثار ترویحی ) باشند ، در فرآینـد ارزیابی و داوری قرار خواهنـد گرفت.

ارسـال کتابها و آثار ترویجی الکترونیکی از طریق سامـانه و ارسال کتابها و آثار ترویجی چاپی، علاوه بر درج اطلاعات کتابشناختی در سامانه، از طریق پست به آدرس  سازمـان (تهران، بزرگراه چمران، خ. یمن، بـاغ کشـاورزی، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویــج کشـاورزی، مرکز فنـاوری اطلاعات و اطلاع رسـانی کشـاورزی، صـندوق پسـتی ۱۹۳۹۵-۱۱۱۳ ، کدپستی ۱۹۸۵۷۱۳۱۳۳) خواهـد بـود. در صـورت داشـتن هر گونه سوال، دبیرخـانه سـتاد هفته کتـاب بـا شـماره تمـاس ۲۲۴۱۹۷۱۰ (آقای اشکنیپور) آماده پاسخگویی است.  


نوشته شده توسط:علی رنجبری - 163 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها: