بازدید دکتر یارمند و خانم دکتر فراهانی از موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور جهت شروع اجرای پروژه ملی تحت عنوان ” پایش آفات و بیماریهای جنگلها و مراتع حوزه ایران تورانی – استان مرکزی

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۸

دکتر یارمند و خانم دکتر فراهانی از بخش تحقیقات حفاظت و حمایت منابع طبیعی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور جهت شروع اجرای پروژه ملی تحت عنوان ” پایش آفات و بیماریهای جنگلها و مراتع حوزه ایران تورانی – استان مرکزی در محل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی حضور یافتند.

در ابتدا جلسه ای در دفتر دکتر گودرزی ریاست محترم مرکز تشکیل شده و ضمن عرض خیر مقدم در ادامه در خصوص مسائل و مشکلات اراضی مرتعی و جنگلی استان در زمینه آفات و بیماریها توضیحاتی توسط ایشان ارائه گردید. دکتر یارمند و خانم دکتر فراهانی هم در خصوص روش اجرای پروژه فوق الذکر و مراحل انجام کار توضیحاتی ارائه نمودند. در ادامه از پروژه ها، امکانات و پتانسیل های مرکز بویژه در مبحث مبارزه با آفات و بیماریهای گیاهی در معیت ریاست محترم مرکز بازدید بعمل آمد. جلسه دیگری نیز در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در دفتر دکتر محمدی مدیر کل محترم منابع طبیعی استان تشکیل گردید و در خصوص مکانها و روش اجرای پروژه فوق الذکر تبادل نظر گردید. بعد از ظهر نیز بازدید از ذخیره گاه بلوط پاکل شهرستان شازند و نهالستان منابع طبیعی واقع در پارک شهید رجائی در معیت ریاست محترم مرکز و آقای دکتر یارمند و خانم دکتر فراهانی بعمل آمد. این بازید در روز دوشنبه مورخ ۱۷ تیرماه ۹۸ انجام گردید.

 


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها: