حضورمهندس نجمی( رئیس مرکز رشد واحد فناور کشاورزی ) در هفتمین جلسه روسای مراکز رشد کشور

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

هفتمین جلسه روسای مراکز رشد در روز چهارشنبه مورخه ۹۶/۶/۸ در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تشکیل شد. این جلسه با شرکت روسای مراکز رشد کشاورزی استانها و موسسات و با حضور دکتر ولدان و همکاران دفتر امور فناوری سازمان، دکتر زند و دکتر زارع فیض آبادی معاون پژوهشی و فناوری و انتقال یافته های سازمان و دکترعسگری معاون دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا گزارشی از روند اجرایی و کاری مراکز رشد کشور توسط دکتر غیبی نماینده مراکز رشد و رئیس مرکز رشد خراسان رضوی ارائه گردید. سپس دکتر ولدان اهمیت تشکیل این جلسه و درخواستهای مراکز رشد و روند تشکیل پارک علم و فناوری کشاورزی مستقل از پارکهای استانی را توضیح دادند. بعد از آن دکتر زند ریئس محترم سازمان فرمودند که از اولویتهای سازمان اهمیت دادن به تشکیل و تقویت مراکز رشد کشاورزی استانها به هر طریق ممکن است و اینکه ۸۰ درصد موانع و مشکلات شما درون سازمانی است و با پیگیری و قول مساعد ما قابل حل بوده و برای برون سازمان نیز هر موضوعی هست با هماهنگی با هر مسئول کشوری از طرف اینجانب مشکلات را برطرف خواهیم کرد هر چند که سخت باشد.

همچنین دکتر زارع فرمودند تا یک میلیارد تومان اعتبار هزینه ای و تا یک میلیارد تومان اعتبار تملکی برای مراکز رشد با امضای ایشان به صورت اوراق بهادار قابل پرداخت به مراکز است و اولویت با مراکز رشدی است که برای تکمیل و تجهیز مرکز رشد خود اقداماتی انجام داده باشند.

روابط عمومی مرکز


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها: