کسب رتبه چهارم بخش فنی و مهندسی مرکز در ارزیابی عملکرد سالانه موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۱ تیر ۱۴۰۱

نوزدهمین گردهمایی سالیانه اعضای هیات علمی و پژوهشگران بخش­‌های پژوهشی ستادی و مراکز تابعه به صورت حضوری و همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در روزهای چهارشنبه و پنچشنبه، ۱۵ و ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۱ در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد. این گردهمایی سالیانه با هدف ارائه گزارش عملکرد و بیان رویکردهای پژوهشی و برنامه‌های موسسه، ارائه نتایج ارزیابی عملکرد بخش‌های پژوهشی و اعضای هیات علمی و پژوهشگران ستاد و مراکز تابعه در سال ۱۴۰۰، تقدیر از برگزیدگان و برنامه­‌‌ریزی برای سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

مراسم افتتاحیه گردهمایی در روز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ با حضور آقایان مهندس مهاجر معاون وزیر در امور زراعت، دکتر عباسی معاون وزیر در امور آب و خاک، مهندس رستم‌پور مشاور معاون وزیر در امور باغبانی، دکتر جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر ولدان رییس پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور، و دکتر نوری معاون علمی و فناوری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و همچنین رییس و معاونین موسسه، روسای بخش‌­های ستادی و استانی، اعضای هیات علمی، پژوهشگران و کارمندان ستاد موسسه به صورت حضوری و همزمان اعضای هیات علمی و پژوهشگران مراکز تابعه موسسه به صورت مجازی (ویدئو کنفرانس) تشکیل شد. 

در این گردهمایی دکتر مصطفی گودرزی رئیس بخش فنی و مهندسی مرکز ضمن ارائه گزارش عملکرد بخش، چالش‏های فنی و مهندسی استان را تشریح نموده و اثربخشی بخش در پاسخگویی به این چالش‏ها را بیان نمودند. بر اساس ارزیابی عملکرد موسسه از بخش‏های استانی و ستادی در سال ۱۴۰۰ بخش فنی و مهندسی استان مرکزی با یک پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه چهارم قرار گرفت. لازم به ذکر است که در چهار سال اخیر بخش فنی و مهندسی استان مرکزی همواره جزء ۵ بخش برتر موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی بوده است.

                                                                 روابط عمومی مرکز


نوشته شده توسط:مریم حاتم آبادی - 385 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها: