پذیرش ۲ عنوان مقاله از پژوهشگران مرکز در هشتمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست پایدار

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۹

 ۲ عنوان مقاله از پژوهشگران مرکز در هشتمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط ز یست پایدار با مشارکت آقایان مهدی فراهانی ، رضا تاج آبادی و مجتبی نجمی مورد پذیرش قرار گرفت. این دو مقاله تحت عنوان۱- بررسی اثر بخشی برنامه های آموزشی دوره های کوتاه مدت تخصصی ضمن خدمت حوزه تولیدات گیاهی”
۲- “بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر پذیرش طرح‌های یکپارچه‌سازی اراضی توسط کشاورزان شهرستان اراک ” به صورت پوستری پذیرفته شده است.
در راستای توسعه همکاری‌های مشترک بین معاونت آموزش و ترویج کشاورزی و انجمن ترویج و آموزش کشاورزی ایران و با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک، «هشتمین کنگره ملی علوم ترویج و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‌زیست پایدار» در روزهای ۶ تا ۸ آبان ماه سال جاری برگزار میشود.
البته با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، این کنگره به صورت مجازی برگزار و مقالات شفاهی طی سه روز و از طریق سامانه ویدئو کنفرانس ارائه خواهد شد .
به گفته علی اکبر مویدی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در این کنگره، نسبت به کنگره‌های قبلی، علاوه بر اساتید و دانشجویان، همکاران بخش تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، کارشناسان و مدیران هناهنگی ترویج کشاورزی استان‌ها، حضور پررنگ‌تری در ارسال مقالات داشته‌اند و برنامه‌ریزی مطلوبی نیز برای حضور فعال آنها در روزهای برگزاری کنگره صورت گرفته است .
رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال و با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان روبرو شده است، افزود: پس از داوری، ۸۸ مقاله برای ارائه شفاهی در ۸ محور تخصصی و همچنین ۱۹۱ مقاله نیز به صورت پوستر پذیرفته شده است .
وی گفت: همزمان با برگزاری این کنگره، کارگاه‌های آموزشی در خصوص موضوعات مختلف آموزش و ترویج کشاورزی نیز برگزار خواهد شد که فرصت مناسبی برای افزایش دانش و تجربه کارشناسان و دانشجویان خواهد بود،
مویدی یادآور شد: برگزاری این رویداد علمی و دستاوردهای آن می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط هرچه بیشتر و هم‌افزایی جوامع دانشگاهی و اجرایی در راستای اعتلای حوزه ی آموزش و ترویج کشاورزی شود
روابط عمومی مرکز


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۹
برچسب ها: