یازدهمین جایزه کتاب سال بنیاد کشاورزی آمریکا، برنده خود را شناخت/ کتاب” جان دیر، کیست”، برنده این جایزه شد

دسته: اخبار مرتبط
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۶

بنیاد کشاورزی مزرعه آمریکا (۱)، یازدهمین جایزه “کتاب سال”( “Book of the Year” award ) خود را به تریسی نلسون مورر(۲)، برای کتاب “جان دیر ، کیست” (“John Deere, That’s Who!” ) پیشکش کرد.

به گزارش ایانا از”Farm Bureau“، این کتاب تلاش سازنده معروف “جان دیر” را به تصویر کشیده است. مورر، نویسنده بیش از ۱۰۰ کتاب، از جمله بسیاری از کتاب های غیر داستانی برای کودکان است. وی در نزدیکی مینیاپولیس با خانواده اش زندگی می کند.

مورر می گوید: “جان دیر [در آغاز] هیچ ارتباطی با تراکتور نداشت؛ من این موضوع را از تحقیقی یافتم و فکر کردم برای بچه ها این موضوع می تواند یک واقعیت جالب باشد؛ همچنین شاید آن ها بخواهند بیشتر بدانند: این شخص چه کاری انجام داد؟ چرا وی مشهور شده است؟ این همان چیزی است که این کتاب به شیوه ای سرگرم کننده به این پرسش ها پاسخ می دهد و نشان می دهد که چگونه یک شخص متعهد و خلاق بر کل یک ملت تأثیر می گذارد.”

وی افزود:” من افتخار می کنم که این جایزه را دریافت کردم و از کار بنیاد برای به اشتراک گذاشتن داستان های مهمی درباره میراث کشاورزی آمریکا قدردانی می کنم. “

جایزه “کتاب سال” از جمله تلاش های بنیاد برای شناسایی کتاب های معتبر کشاورزی “Accurate Ag Books “، است که دربرگیرنده مجموعه ای نزدیک به ۵۰۰ کتاب برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است که به طور دقیق موضوعات کشاورزی را پوشش می دهد.

همچنین مجموعه کتاب سال مجموعه ای آموزشی است که به ایجاد درک عمومی مثبت در مورد کشاورزی کمک می کند، در عین حال انگیزه خوانندگان را برمی انگیزد تا بیشتر درباره زندگی کشاورزان بیاموزند. همچنین مجموعه کتاب های (Accurate Ag Books ) به نشانی زیر http://www.agfoundation.org/recommended-pubs قابل دسترس است.

ترجمه: فرحناز سپهری

پی نوشت:

۱- American Farm Bureau Foundation for Agriculture :این بنیاد در نوامبر سال ۱۹۶۷ با هدف تمرکز بر تحقیق و آموزش کشاورزی بنیان گذاشته شد. هدف بنیاد در درجه نخست تحقیق در زمینه پیشبرد مکانیزاسیون و فناوری کشاورزی است. محل بنیاد یاد شده در واشنگتن قرار دارد.


نوشته شده توسط:علی رنجبری - 163 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۵
برچسب ها: