مراسم تجلیل از پژوهشگران و کارشناسان برتر مرکز تحقیقات و آموزش و حوزه کشاورزی و منابع طبیعی استان با حضور سرکارخانم آخانی(معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری) برگزار گردید

دسته: اخبار مرکز
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲ دی ۱۳۹۹

مراسم تجلیل از پژوهشگران وکارشناسان برتر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و کارشناسان برتر حوزه کشاورزی و منابع طبیعی استان همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش با حضور سرکار خانم آخانی(معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری) برگزار شد. در این مراسم که روز سه شنبه مورخ ۲ دیماه ۹۹ در سالن اجتماعات مرکز بصورت ویدئو کنفرانس از سامانه وب کنفرانس سازمان تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی برگزار گردید سرکار خانم آخانی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، دکتر گودرزی ریاست مرکز تحقیقات و آموزش و معاونین پژوهشی، پشتیبانی و آموزشی، حاج آقا توکلی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، حاج آقا قربانی مسیول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز، مهندس زاهدی معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان، دکتر محمدی و مهندس عظیمی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، خانم مهندس پورمتین مدیر هماهنگی ترویج استان حضور داشتند.  در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام اله مجید دکتر گودرزی ریاست مرکز ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از دست اندرکاران این حوزه درمورد هماهنگی بسیار خوب بین مرکز و سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاهها در حوزه پژوهش قدرانی نمودند. در ادامه حاج آقا توکلی ضمن گرامیداشت  هفته پژوهش ، در مورد توجه به مسئولیت خطیر انسانی و خدمت بالادست به پایین دست و ارجعیت این موضوع صحبت نمودند همچنین ایشان گفتند که آن کسی که خدمت می کند سرور است و خداوند هستی را آفریده برای خدمت. در ادامه فرمودند مرکز تحقیقات از صفر تا صد یک محیط فرهنگی آموزشی و علمی است که شاه کلید تحول و تغییر است. اگر این ایستگاه تحرک داشته باشد تقویت آن سرایت به بخش های متعدد کشاورزی می کند و باید کشاورزی رونق پیدا کند. کسی که عالم به کار پژوهش است اگر تجلیل کنیم تجلیل از علم  است.

در ادامه مهندس لک معاونت پژوهشی مرکز ضمن گرامیداشت هفته پژوهش از پژوهشگران و محققان و دست اندرکاران حوزه کشاورزی و منابع طبیعی قدرانی نمودند. ایشان مهمترین دستاوردهای مرکز در زمینه های مختلف زراعی و باغی، گیاهپزشکی، منابع طبیعی، آبخیزداری، فنی و مهندسی و …  را طی دوسال اخیر ارائه نمودند. در ادامه مهندس زاهدی راجع به مسایل تحقیقات و و یافته ها و تولیدات تحقیقات در استفاده بخش اجرا و اهمیت آن توضیحاتی ارائه نمودند. در ادامه خانم آخانی فرمودند که با توجه به پیچیدگی و تحولات در یک قرن اخیر هیچ فعالیتی بدون تحقیقات نمی تواند انجام شود، با توجه به اینکه شرایط به گونه ای است که تحولات بدون تحقیقات انجام نمی شود. در کشورهای مختلف  موضوع تحقیقات راس همه کارها هستند. همچنین تحقیقات کشاورزی بسیار مهم است. در پایان ایشان از همکاران که در زمینه تحقیقات و آموزش بصورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می کنند تشکر و قدرانی نمودند. در پایان از پژوهشگران برتر در بخش اعضا هیات علمی، کارشناسان برتر حوزه پژوهش، آموزش و پشتیبانی و تکنسین ها مرکز و پردیس تحقیقات و آموزش خمین و ساوه و همچنین از کارشناسان برتر سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان تجلیل گردید.

http://manrrc.ir/wp-content/uploads/2019/05/ravabet7.gif

     

 


نوشته شده توسط:میرفتاح - 968 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۹
برچسب ها: